Strona główna | AktualnościTrwa promocja sprzedażowa "Puszka za 2 worki na miłe wieczorki"

Trwa promocja sprzedażowa "Puszka za 2 worki na miłe wieczorki"

Firma ATLAS realizuje promocję we współpracy z siecią stacji paliwowych ORLEN. Biorą w niej udział topowe zaprawy klejowe marki ATLAS i gładzie marki GIPSAR. Od 12 września 2013 r. można oglądać specjalną reklamę telewizyjną promującą akcję, która jest częścią kampanii z kosmicznymi fachowcami.
Promocja sprzedażowa "Puszka za 2 worki na miłe wieczorki" cieszy się bardzo dużym i wciąż rosnącym zainteresowaniem wykonawców, którzy są  jej głównymi odbiorcami. Fachowcy cenią sobie przede wszystkim prosty mechanizm, fakt gwarantowanych nagród dla wszystkich uczestników (jeden z dwóch rodzajów napojów) oraz ich dostępność (na stacjach własnych sieci ORLEN, liczącej ok. 900 placówek).

"Widząc, z jakim pozytywnym odbiorem spotkała się nasza promocja, uruchomiliśmy dodatkowe działanie wspierające" - opowiada Monika Wojdak, Kierownik Grupy Produktowej Ceramika w firmie ATLAS. "12 września ruszyła specjalna kampania telewizyjna, nawiązująca do naszego głównego filmu reklamowego z kosmicznymi fachowcami. Na najpopularniejszych stacjach do końca miesiąca zostanie wyemitowanych 2500 spotów. Promocja jest komunikowana także w mediach branżowych, w prasie i Internecie oraz na billboardach na terenie całej Polski".


Aby wziąć udział w akcji "Puszka za 2 worki na miłe wieczorki" należy wyciąć kod kreskowy umieszczony po wewnętrznej stronie opakowania promocyjnego. Kody znajdują się na wysokości logo ATLAS (w przypadku kleju ATLAS PLUS i ATLAS ELASTYK) i głównego wyróżnika produktu (w przypadku gładzi GIPSAR UNI i GIPSAR PLUS). Następnie, na wybranych stacjach ORLEN, możemy wymienić dwa dowolne kody z opakowań produktów promocyjnych na puszkę orzeźwiającego napoju. Kody są aktywne do 30 listopada 2013 i w tym okresie można je wymieniać na gwarantowane nagrody.

Regulamin akcji i lista stacji ORLEN dostępne są na stronie www.atlas.com.pl/promocja. Informacje można uzyskać również pod numerem infolinii 800-168-083.

Link do spotu reklamowego: http://goo.gl/kbTF8d .

Źródło i zdjęcia: ATLAS

CZYTAJ WIĘCEJ

Kosmiczna reklama firmy ATLAS
Trzecia odsłona kosmicznej promocji ATLASA
ATLAS: promocja "Puszka za dwa worki na miłe wieczorki"



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej