Strona główna | AktualnościWszystko zaczyna się od bieli - nowa kampania marki Dekoral

Wszystko zaczyna się od bieli - nowa kampania marki Dekoral

Z początkiem maja marka Dekoral wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko zaczyna się od bieli”. Towarzyszy jej premiera nowego produktu - Dekoral Clean&White w promocyjnym opakowaniu 10L plus 20% gratis.
"Pracując nad nową kampanią promującą białe produkty z oferty Dekoral, wyszliśmy z założenia, że nawet największe dzieła - rysunek, książka czy metamorfoza wnętrz, zaczynają się od bieli" - komentuje Anna Korecka-Karpiusz, junior brand manager marki Dekoral. Jak dodaje, "zależało nam na podkreśleniu korzyści płynących z pomalowania mieszkania na biały kolor" - rozjaśnienie, powiększenie i poprawienie proporcji wnętrza.


W nowej kampanii marki Dekoral zostały zaprezentowane trzy główne białe produkty: Dekoral Clean&White, Dekoral Odporna na szorowanie oraz Dekoral Odporna na zmywanie. Każda z farb charakteryzuje się najwyższą jakością i gwarantuje doskonały efekt nieskazitelnie białych ścian. Zróżnicowane parametry każdej z emulsji pozwolą otrzymać pożądany efekt zgodnie z preferencjami konsumenta.

Kampania wizerunkowa marki Dekoral obejmuje outdoor, POS i digital. Za przygotowanie kreacji graficznych odpowiada agencja !Eatme, działania PR - agencja Publicon.

Źródło i zdjęcia: Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej