Strona główna | AktualnościWystartował GreinProfit - nowy program lojalnościowy Greinplastu

Wystartował GreinProfit - nowy program lojalnościowy Greinplastu

Program GreinProfit w połączeniu z aplikacją mobilną o tej samej nazwie, pozwala w wygodny sposób zbierać punkty za zakupy produktów marki Greinplast, które klienci mogą wymieniać na nagrody z bogatej oferty organizatora.

Programy lojalnościowe dla wykonawców budowlanych ma w swojej ofercie wiele liczących się firm na rynku chemii budowlanej w Polsce. To sprawdzone rozwiązanie, które pomaga podtrzymywać dobre relacje pomiędzy firmami produkcyjnymi i fachowcami korzystającymi z ich materiałów.

Zasady funkcjonowania programu

Aby przystąpić do programu GreinProfit, wykonawca powinien skontaktować się z oddziałem lub przedstawicielem firmy Greinplast, u którego zaopatruje się w produkty tej marki. Po wypełnieniu i przekazaniu organizatorowi deklaracji uczestnika programu, należy pobrać aplikację na swoje urządzenie mobilne (np. smartfon lub tablet). Bezpłatna aplikacja GreinProfit znacząco ułatwia korzystanie z programu. Zakup produktów marki Greinplast premiowany jest punktami, które można następnie wymieniać na nagrody, takie jak m.in.: narzędzia, elektronika czy odzież robocza.

Już na etapie testów GreinProfit spotkał się z przychylnymi opiniami użytkowników. "Zależało nam, aby nasz program lojalnościowy był jak najbardziej przyjazny dla wykonawców, a przy okazji oszczędzał czas użytkownika, który z niego korzysta. W związku z tym zdecydowaliśmy się na unowocześnienie systemu, który wcześniej funkcjonował w naszej firmie poprzez wykorzystanie możliwości oferowanych przez urządzenia mobilne" - tłumaczy Paweł Mucha z firmy Greinplast.

Aplikacja mobilna

GreinProfit to nie tylko nazwa programu lojalnościowego ale również intuicyjna aplikacja na smartfony. Jest ona przystosowana do urządzeń mobilnych z systemem Android oraz IOS oraz dostępna do pobrania za darmo w sklepie Google Play i AppStore. By móc zbierać punkty, należy skorzystać z funkcji "skanuj fakturę", a następnie wykonać zdjęcie dokumentu zakupu, które jest automatycznie wysyłane przez aplikację do systemu. Cały proces trwa zaledwie kilka sekund.

"Wykorzystanie możliwości jakie niosą coraz bardziej popularne urządzenia mobilne okazało się optymalnym rozwiązaniem. To, że proponujemy program w nowej technologii, to wymóg naszych czasów" - mówi Paweł Mucha. "Zależy nam na dobrych relacjach z naszymi Klientami, a program lojalnościowy stanowi zarówno wartość dodaną jak również dodatkową zachętę do korzystania z produktów Greinplastu. Obecnie jesteśmy jedynym polskim producentem z branży chemii budowlanej, który oferuje tak nowoczesne rozwiązanie" - dodaje.

Użytkownicy aplikacji mogą na bieżąco kontrolować liczbę zgromadzonych punktów i przeglądać katalog dostępnych nagród. Ich zamawianie to bardzo szybki proces który może zostać wykonany na ekranie smartfona lub za pośrednictwem strony internetowej www.greinprofit.pl. Użytkownicy aplikacji mają również dostęp do aktualnej oferty Greinplastu oraz informacji o najnowszych promocjach.

Aktualnie firma Greinplast współpracuje z kilkoma tysiącami wykonawców w całej Polsce. Uruchomienie programu, którego funkcjonowanie oparte jest na wykorzystaniu urządzeń mobilnych znacznie ułatwi klientom korzystanie z benefitów za lojalność względem marki.

Źródło i zdjęcie: Greinplast

CZYTAJ WIĘCEJ

Spółka Greinplast w gronie Firm Rodzinnych
Greinplast w Stowarzyszeniu na Rzecz Systemów Ociepleń
Greinplast Elegance - odświeżona wersja farby lateksowej do wnętrz
Firma Greinplast uczestnikiem Forum Europa - Ukraina
Złoty medal i wyróżnienie dla produktów Greinplast
Elewacja na gładko - nowy trend w wykańczaniu ścian budynków



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
Wyświetlanie 5 z 2 komentarzy
  • ML | 21-08-2020 13:21
    Program lojalnościowy to istotny czynnik wzmacniający relacje z Klientami. Ważne jest odpowiednie jego zaprojektowanie, przygotowanie katalogu ciekawych nagród oraz profesjonalna obsługa uczestników. Dużo pisze się o tym na https://www.i360.com.pl
  • ML | 21-08-2020 13:19
    Program lojalnościowy to istotny czynnik wzmacniający relacje z Klientami. Ważne jest odpowiednie jego zaprojektowanie, przygotowanie katalogu ciekawych nagród oraz profesjonalna obsługa uczestników. Dużo pisze się o tym na https://www.i360.com.pl
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej