Strona główna | AktualnościWystartowała kampania Employer Branding Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka

Wystartowała kampania Employer Branding Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka

"Moja przyszłość w Jasnych Barwach" - to hasło przewodnie pierwszej w historii Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA kampanii marki pracodawcy. 21 listopada firma zaprezentowała premierowe materiały video oraz nową stronę www.kariera.sniezka.pl. Kampanijne kreacje pokazują dużą różnorodność stanowisk i wielość wyzwań, na jakie mogą liczyć kandydaci dołączający do zespołu Śnieżki.

Głównym elementem przekazu przygotowanego przez Śnieżkę są autentyczne historie członków jej zespołu, którzy opowiadają o firmie z perspektywy swoich stanowisk i prezentują wyzwania, z jakimi mierzą się w swojej codziennej pracy. Bohaterami materiałów video są pracownicy pięciu różnych działów firmy, którzy zdecydowali się być ambasadorami Śnieżki: Ania, Małgosia, Darek, Marcin oraz Dominik. Dzięki współpracy z nimi powstały materiały video, które pokazują firmę "od środka".

Przygotowanie realizacji filmowych było poprzedzone szeregiem badań - zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. "Prace nad naszą koncepcją EB zaczęły się od zadania sobie pytania, gdzie jesteśmy jako pracodawca. W tym celu przeprowadziliśmy szereg badań wewnętrznych, których wyniki pokazały nam, jak nasi pracownicy postrzegają firmę, za co ją cenią, a także co chcieliby zmienić. Była to też okazja do zbadania percepcji przyjętych wartości organizacyjnych oraz wstępne zidentyfikowanie wizerunku Śnieżki jako pracodawcy. Inaczej mówiąc, uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie, za co pracownicy lubią Śnieżkę i co sprawia, że dobrze im się tutaj pracuje" - mówi Patrycja Radwańska, Strategic HR Business Partner FFiL Śnieżka SA.

Wyniki tych analiz, w połączeniu z pracami wewnętrznych zespołów warsztatowych i badaniami zewnętrznymi, pozwoliły na zbudowanie podwalin do komunikacji Employer Branding Śnieżki, a następnie do przygotowania spotów. Materiał prezentujący prace nad kampanią można obejrzeć pod adresem: bit.ly/ŚnieżkaEB.

Kampania marki pracodawcy Śnieżki jest zwieńczeniem długiej drogi wewnętrznych przemian oraz konsekwentnego budowania kultury organizacyjnej w firmie. To także odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie Śnieżki na pracowników wynikające z jej dynamicznego rozwoju. Grupa Kapitałowa Śnieżka zatrudnia aktualnie ponad tysiąc osób i niezmiennie chce przyciągać na pokład najlepszych specjalistów. Historie ambasadorów pokazują, że swoją "przyszłość w Jasnych Barwach" w Śnieżce odnajdą ludzie o bardzo różnych motywacjach i potrzebach.

Filmy dostępne są na nowej stronie Śnieżki poświęconej rekrutacji i prezentacji firmy jako atrakcyjnego pracodawcy - www.kariera.sniezka.pl. Serwis łączy funkcje rekrutacyjne i wizerunkowe. To miejsce, gdzie kandydaci odnajdą aktualne ogłoszenia i poznają firmę bliżej. Przekaz kampanii Śnieżki dotrze do grup docelowych również poprzez m.in. media społecznościowe oraz podczas wydarzeń rekrutacyjnych.

Na potrzeby kampanii oraz przyszłej komunikacji Employer Branding Śnieżka znacząco rozbudowała swoją obecność w mediach społecznościowych. Wizerunkowe konta marki w oparciu o opracowaną strategię komunikacji prowadzone są na portalach Facebook, LinkedIn, Twitter i GoldenLine.

Źródło i zdjęcie: Śnieżka
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej