Strona główna | AktualnościWystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015

1 kwietnia 2015 r. ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej farby Śnieżka Satynowa. Komunikacja stanowi kontynuację ubiegłorocznych działań i podkreśla główne atrybuty produktu: wyjątkową odporność na szorowanie i usuwanie zabrudzeń.

Ponowne malowanie ścian dopiero, gdy chcemy zmienić kolor? To nie Prima aprilis. Przy wykorzystaniu farby Śnieżka Satynowa, stworzymy na ścianie estetyczną i trwałą powłokę. Najważniejsze zalety produktu komunikuje najnowsza odsłona kampanii reklamowej.


Oś działań komunikacyjnych kampanii stanowi główny benefit Śnieżki Satynowej, czyli 5 x wyższa odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie (według normy PN-C-81914). Ta unikalna cecha powoduje, że nie musimy obawiać się usuwania zabrudzeń z pomalowanych farbą ścian - pozbędziemy się ich łatwo i szybko, bez obawy, że wraz z nimi zmyjemy również kolor lub pozostawimy ślady po czyszczeniu.


Spoty kampanii będzie można zobaczyć w trakcie całego sezonu remontowo-budowlanego, w dwóch odsłonach. Spot "Testerzy" pokazuje odporność ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z "małym żywiołem". W filmie "Kolorowe wnętrza" zobaczymy natomiast bogatą paletę kolorów, dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, jak również jej wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.

Prowadzone w szerokim zakresie działania promocyjno-reklamowe kampanii obejmą największe stacje telewizyjne, m.in. TVP1, Polsat czy TVN, czołowe tytuły prasy budowlanej i wnętrzarskiej oraz Internet - kanał YouTube, wiodące witryny budowlane i portale informacyjne. Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra Sp. z o.o. Zakupem mediów zajął się Initiative Media Warszawa Sp. z o.o.


Źródło i zdjęcia: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Awans Śnieżki w rankingu Polskich Marek
Śnieżka Satynowa w nowym opakowaniu
Produkty Śnieżka Acryl-Putz(R) - jedyne na polskim rynku gładzie z certyfikatem Polskiej Normy
Śnieżka ogłosiła wyniki finansowe za 2014 rok
Śnieżka zaprezentowała trendy kolorystyczne na 2015 rok
Wiosenny sezon programu "Nasz nowy dom" z produktami Śnieżki
Kupujesz, malujesz i zyskujesz - nowa promocja Śnieżki Satynowej



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej