Strona główna | Produkty"Wyróżniony Róż" - kolor farby stworzony przez konsumentów

"Wyróżniony Róż" - kolor farby stworzony przez konsumentów

Na przełomie sierpnia-września 2017 roku odbył się konkurs marki Dekoral pod hasłem "Stwórz kolor wyjątkowy jak Ty", w którym konsumenci mieli okazję stworzyć własny, niepowtarzalny kolor oraz jego nazwę. Marka poszła o krok dalej w angażowaniu swoich klientów, wprowadzając jeden z kolorów do sprzedaży.

"Wyróżniony Róż" to jeden ze stworzonych przez konsumentów kolorów marki Dekoral, który w marcu 2018 roku wejdzie do sieci sprzedaży w całej Polsce. To odpowiedź firmy na panujący dzisiaj trend, że konsumenci aktywnie uczestniczą w życiu marki. Dysponując dokładną wiedzą o potrzebach, ostatecznie decydują o powodzeniu produktu na rynku.

Konkurs "Stwórz kolor wyjątkowy jak Ty" cieszył się dużą popularnością, wydobywając z uczestników ogromny potencjał kreatywności i zabawy. Wśród wyróżnionych projektów królowały takie fantazyjne nazwy, jak Szara Eminencja, Kocham Jolkę, czy Fejm. Aby zaprojektować kolor należało poprawnie wypełnić aplikację oraz uzasadnić wybór nazwy. Sto najciekawszych prac zostało nagrodzonych spersonalizowaną 2,5 L puszką farby Dekoral.


"Niebanalne nazwy kolorów, fantazja z jaką nasi klienci podeszli do stworzenia własnego koloru oraz nazwy świadczą o tym, że takie akcje promocyjne są trafione dziesiątkę. Odpowiadają na zapotrzebowanie odbiorców na dedykowane, spersonalizowane produkty. Samo posiadanie czegoś dedykowanego sprawia, że klienci czują się wyjątkowo" - komentuje Aldona Słapa-Nowacka, Brand Manager marki Dekoral.

W związku z konkursem marka Dekoral zdecydowała się na wprowadzenie do szerokiej sieci sprzedaży jednego ze stworzonych przez klientów koloru - "Wyróżniony Róż". Kolor wejdzie do sieci sprzedaży w całej Polsce w marcu 2018 roku. Jednym z założeń strategicznych firmy jest aktywne słuchanie swojego odbiorcy, który dzisiaj kreuje potrzeby i gusty.

Odbiorcy mając szeroką wiedzę na temat produktów, mogą na bieżąco dawać marce informację zwrotną będącą impulsem do ulepszania oferty. Tworzy to zupełnie nowy model kreowania trendów, w którym główną rolę odgrywa opinia klienta.

Źródło i zdjęcia: Dekoral
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej