Strona główna | ProduktyROCKWOOL. Nowości produktowe, które ciepło powitasz

ROCKWOOL. Nowości produktowe, które ciepło powitasz

Na rynku pojawiła się nowa liga produktów: lekkich wełen ROCKWOOL, przeznaczonych do izolowania ścian działowych i poddaszy. Materiały podzielono na trzy różniące się parametrami technicznymi (głównie izolacyjnymi) linie. Różnią się także opakowaniami - tak, aby każdy mógł w prosty i szybki sposób dobrać produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Nowe linie wyróżnia nie tylko kompleksowość i wysoka jakość. ROCKWOOL postawił na nowy system pakowania próżniowego: paczki są mniejsze, choć zawierają więcej wełny, co znacznie ułatwia klientom transport. Produkty pakowane są w nowe, wzmocnione i lepsze folie, co zabezpiecza je przed uszkodzeniami w trakcie transportu i składowania. Podobnie jak wszystkie produkty ze skalnej wełny mineralnej są niepalne i stanowią pasywną ochronę przeciwpożarową budynku (klasa reakcji na ogień A1), chronią przed hałasem, są w pełni naturalne i przyjazne środowisku oraz dają gwarancję oszczędności – jednorazowa inwestycja służy latami i znacznie zmniejsza rachunki za ogrzewanie, dodatkowo podnosząc wartość nieruchomości na rynku wtórnym.

Dzięki przemyślanej kategoryzacji nowych linii produktowych ROCKWOOL, wybór właściwych produktów nie wymaga od klienta znajomości całej oferty materiałów. Na każdą, oznakowaną graficznie grupę przypada odpowiednio dobrane pod względem ceny i parametrów płyta oraz mata. Wariant dobry obejmuje odpowiednio UNIROCK i MULTIROCK ROLL. Półkę o bardzo dobrych parametrach reprezentują ROCKMIN PLUS i MEGAROCK PLUS, natomiast dla najbardziej wymagających klientów przewidziano wełny z półki „Super” SUPERROCK i TOPROCK SUPER. Całość dopełniają płyty ROCKTON o wysokich parametrach akustycznych, idealne do wyciszania pomieszczeń.

Nowe produkty ROCKWOOL to bezpieczeństwo, cisza i oszczędność, a co najważniejsze komfort cieplny - tak przy zimowych mrozach, jak i letnich upałach.

Źródło i zdjęcie: ROCKWOOL

CZYTAJ WIĘCEJ

Rockwool organizuje konkurs dla architektów i projektantów
Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL RoadShow 2013
Akcja Kooperacja ROCKWOOL
ROCKWOOL ECOROCK FF - systemowo o ciepłych fasadach
20 lat produkcji ROCKWOOL w Polsce
ROCKPANEL Product Design Award
Konkurs Multi EKO Dom - więcej czasu na ekonomiczny projekt
Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL
Akcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow
ROCKWOOL zainwestował w Polsce kolejne 100 mln złotych
Rockwool Fasrock LL - niepalna termoizolacja zewnętrzna



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej