Strona główna | RynekCiepło, komfortowo, kolorowo i z sercem

Ciepło, komfortowo, kolorowo i z sercem

Omenaa Mensah, charyzmatyczna osobowość telewizyjna, jedna z najbardziej lubianych prezenterek pogody, a także inicjatorka charytatywnych projektów, została ambasadorką firmy Termo Organika, największego producenta styropianu oraz Kompletnego Systemu Ociepleń.

Omenaa Kolor, Termo Organika
Fot. Termo Organika


Wspólne przedsięwzięcia Termo Organiki i Omeny Mensah wspierają popularyzację budownictwa energooszczędnego oraz pomagają najbardziej potrzebującym, m.in. dzieciom w Afryce, ale nie tylko.

Symbioza i synergia
Termo Organika oraz Omenaa Mensah stworzyli wspólną kolekcję ekskluzywnych farb wewnętrznych Omenaa Kolor. Część zysków ze sprzedaży każdej puszki farby tej kolekcji zasili konto fundacji Omenaa Foundation, której priorytetowym celem jest budowa szkoły dla dzieci w Ghanie. Termo Organika i Omenaa Mensah planują również ocieplić od fundamentów aż po dach nowoczesne apartamenty budowane przez gwiazdę w Trójmieście. Izolacja termiczna wykonana produktami Termo Organiki daje gwarancję uzyskania wysokich parametrów energooszczędności, zgodnie z najnowszymi standardami budownictwa. Wnętrza będą pomalowane farbami ze wspomnianej już nowej kolekcji. Lider rynku ociepleń rozpoczął również bezpośrednie wsparcie fundacji swojej ambasadorki. Już pod koniec zeszłego roku firma została jednym ze sponsorów kalendarza, z którego dochód ze sprzedaży został przekazany na budowę szkoły w Ghanie.

– Od ponad dekady intensywnie pracujemy nad doskonaleniem technologii ocieplania budynków, a także zachęcamy inwestorów do budownictwa opartego o oszczędność energii.

Z powodzeniem inicjujemy bądź angażujemy się w różnego rodzaju akcje społeczne, których głównym celem, poza promocją energooszczędności, jest pomoc najbardziej potrzebującym – mówi Dariusz Stachura, prezes Termo Organiki –  Termo Organikę i Omenę połączyły wspólne cele. Dotychczasowa działalność Omeny i jej fundacji idealnie wpisuje się w misję naszej firmy, a zaplanowane wspólnie przedsięwzięcia pozwolą wykorzystać efekt synergii i zwiększą ich efektywność.


Omenaa Mensah ambasador marki Termo Organika
Fot. Termo Organika


Optymizm, ciepło i profesjonalizm
Omenaa Mensah to doktorantka SGH, od lat współpracująca z TVN, TVN24 i TVN METEO ACTIVE, prowadzi również własny program Domy Gwiazd na kanale DOMO+. Jest właścicielką marki meblowej Ammadora, w ramach której tworzy unikatowe meble inspirowane sztuką. Przywiązuje ogromną wagę do wnętrza domowego ogniska, a także ceni innowacyjne i energooszczędne rozwiązania. Jest zdania, że dom powinien być ciepły bez względu na pogodę, uważa również, że oprócz panującej w nim atmosfery powinien być czymś w rodzaju „oazy”, przystosowanej do naszych warunków klimatycznych. W opinii Omeny Mensach idealny dom powinien być przede wszystkim energooszczędny, gwarantujący komfort ciepła zimą i przyjemny chłód latem przy niskich kosztach ogrzewania.

– Przygotowując się do swojej pierwszej inwestycji budowlanej oraz roli ambasadora Termo Organiki chciałam poznać branżę, spędziłam wiele godzin na rozmowach z ekspertami i wnioski są jednoznaczne. Budownictwo energooszczędne to obecnie standard. Ten standard powoduje, że zużywamy mniej energii, oszczędzamy pieniądze i chronimy środowisko – mówi Omenaa Mensah, ambasadorka marki Termo Organika – W mojej inwestycji budowlanej wykorzystam najlepsze materiały dostępne na rynku. Do izolacji termicznej na pewno zostanie wykorzystany Kompletny System Ociepleń Termo Organiki, czyli styropian, tynki, farby i kleje. Zależy mi przede wszystkim na tym, aby inwestycja była maksymalnie energooszczędna i gwarantowała komfort jej mieszkańców.

Źródło: Tynki, nr 1–2 (36) 2016
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej