Strona główna | RynekPerfekcyjne 15 Targi Grupy PSB

Perfekcyjne 15 Targi Grupy PSB

Jubileuszowe, 15 Targi Grupy PSB odbyły się 8-9.03.2017 w Kielcach. Jest to niewątpliwie wyjątkowe wydarzenie dla wszystkich Partnerów Grupy PSB. W ciągu dwóch dni targowych zawarto 14,9 tys. kontraktów (wzrost o 9%) o łącznej wartości 368 mln zł. To rekordowe wyniki - są wyższe 17% w stosunku do rezultatów ubiegłego roku (podliczanie jeszcze trwa). Jest to bardzo dobry prognostyk dla rozpoczynającego się sezonu budowlanego.

W targach uczestniczyło 4800 osób. Kontrakty zawierało 368 partnerów Grupy (składów budowlanych, placówek PSB-Profi oraz sklepów PSB-Mrówka) u 356 wystawców – dostawców PSB.

Udziałowcy i partnerzy PSB są zgodni – marcowe targi w Kielcach są swego rodzaju „Barometrem Budowlanej Wiosny”. Zawarte kontrakty i zapisane w nich warunki pozwalają z dużą dozą sprawdzalności prognozować sytuację na rynku materiałów budowlanych w tegorocznym sezonie budowlanym. Stąd mamy nadzieję, że optymistyczne wyniki 15 Tragów Grupy PSB oraz wzrost pozwoleń (o ponad 12% w 2016 r.) i rozpoczętych budów (wzrost o 6%) w kategorii mieszkań w budownictwie indywidulanym, przełożą się na wzrost sprzedaży w branży budowlanej.


Optymizm potwierdzają przychody Centrali PSB, ze sprzedaży materiałów budowlanych, do sieci PSB. Po dwóch miesiącach 2017 roku są wyższe o ponad 14% od analogicznego okresu roku poprzedniego.

W środę, 8 marca na największym bankiecie naszej branży, bawiło się ponad 3500 osób. A wieczór uświetnił fantastyczny wystąp zespołu Perfect.
 

Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. z siedzibą w Wełeczu k/Buska-Zdroju, działa na rynku od 19 lat, jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 364 małe i średnie, rodzinne firmy z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 411 składach budowlanych, w 232 marketach PSB-Mrówka oraz w 50 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ponad 12 tysięcy osób.

Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB S.A., na koniec 2016 r., osiągnęły pułap 5,7 mld zł (były wyższe o 9% w stosunku do 2015 r.). Przychody Grupa PSB S.A. (centrali) w 2016 r. przekroczyły poziom 2,2 mld zł i były najwyższe w dotychczasowej historii firmy. Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na 14%, a w rynku hurtowym ponad 25%. W 2016 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 42% Polaków, sieć sklepów PSB-Mrówka 52%, a placówek PSB-Profi 20%.



Mirosław Lubarski
członek zarządu
dyrektor marketingu
Grupa PSB S.A.


Źródło: Tynki, nr 1–2 (39) 2017
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Jak bezpiecznie przechowywać farby i lakiery?

Nie zawsze uda się wykorzystać całe opakowanie farby w trakcie jednego malowania. Co więcej, czasem wręcz zależy nam na zachowaniu niewielkiej ilości produktu do ewentualnych późniejszych poprawek. Przechowywanie farby, aby mogła być ona ponownie wykorzystana, powinno jednak odbywać się zgodnie z określonymi zasadami. Czytaj więcej