Strona główna | Aktualności"Wnętrze z wyobraźnią" - ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF

"Wnętrze z wyobraźnią" - ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF

1 lipca br. wystartowała druga edycja konkursu "Wnętrze z wyobraźnią" organizowanego przez firmę Knauf AMF. Nowością tegorocznej edycji są dwie ścieżki rywalizacji - osobna dla profesjonalnych architektów i dla studentów kierunków architektonicznych.

Konkurs "Wnętrze z wyobraźnią" to wspólna inicjatywa marek AMF i Heradesign należących do Knauf AMF, jednostki biznesowej w grupie Knauf. Po sukcesie organizacyjnym pierwszej edycji konkursu, która odbyła się w 2013 r., zdecydowano się na jego kontynuację.

"Pierwsza edycja naszego konkursu cieszyła się wielkim zainteresowaniem projektantów. Otrzymaliśmy bardzo dużo ciekawych i inspirujących prac, które były dla nas także motywacją do szukania nowych produktów i rozwiązań odpowiadających kreatywności twórców. Teraz szukamy nowej porcji inspiracji, dlatego zdecydowaliśmy się organizację kolejnej edycji konkursu "Wnętrze z wyobraźnią"- mówi Krzysztof Szczepaniak, dyrektor polskiego przedstawicielstwa firmy Knauf AMF.

Ideą konkursu "Wnętrze z wyobraźnią"  jest prezentacja przez architektów najbardziej kreatywnych rozwiązań z zastosowaniem produktów Knauf AMF. Nowością w tegorocznej edycji  jest osobna rywalizacja "dorosłych" architektów i studentów kierunków architektonicznych.

Zadaniem studentów będzie zaprojektowanie aranżacji wnętrz na podstawie zdjęć dostępnych na stronie www.wnetrzezwyobraznia.com.pl, lub własnego autorstwa. Nagradzane będą najbardziej kreatywne pomysły projektowe. Jedynym ograniczeniem jest konieczność uwzględnienia w pracach przynajmniej jednego produktu z asortymentu marek AMF i Heradesign. Na zwycięzców czekają trzy nagrody w postaci designerskich tabletów Lenovo Yoga Tablet 2.

Podczas, gdy w rywalizacji akademickiej najważniejsze będą idee, "dorośli" architekci będą chwalić się swoimi realizacjami. W rywalizacji profesjonalistów oceniane będą bowiem zdjęcia już zrealizowanych obiektów, w których wykorzystano produkty Knauf AMF. Autorzy najciekawszych realizacji zostaną nagrodzeni trzema wyjazdami na La Biennale di Venezia 2015. Wycieczka będzie połączona ze zwiedzaniem fabryki Heradesign w Austrii.

Konkurs rozpoczął się 1 lipca i potrwa do 15 września. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez specjalne jury składające się z ekspertów firmy Knauf AMF.

Harmonogram konkursu:
  • 1 lipca - rozpoczęcie konkursu
  • 15września - ostatni dzień nadsyłania prac konkursowych, zakończenie konkursu
Regulamin oraz więcej informacji o konkursie, dostępne są na stronie www.wnetrzezwyobraznia.com.pl.

Źródło i grafika: Knauf AMF
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej