Strona główna | AktualnościAkcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow

Akcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow

Zeszłoroczna edycja programu Akcja Kooperacja została uznana za jedną z najlepszych promocji sprzedaży w kategorii Business to Business. Idea stojąca za docenionym przez jury programem jest prosta: kupowane przez fachowców produkty przeliczane są na punkty, które można wymienić na szeroki wybór nagród gwarantowanych. Dodatkową atrakcją, kontynuowanej w tym roku Akcji Kooperacji, była możliwość udziału w ekstremalnych wyjazdach pod nazwą Kooperacja z adrenaliną.

"ROCKWOOL jest znany przede wszystkim z jakości swych produktów oraz jako dobry, pewny partner w biznesie. To budujące, że eksperci Golden Arrow docenili nas również w kontekście działań marketingowych. Konkurs cieszy się uznaniem w branży, a wyróżnienie daje nam jeszcze więcej motywacji do działania. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz zaskoczymy jury pomysłami" - komentuje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.


Oceniając efektywność działań marketingowych, jury konkursu bierze pod uwagę między innymi sposób opracowania strategii kampanii, korzyści dla firmy i klientów czy też oryginalność pomysłu. Konkurs Golden Arrow jest organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications.

Za Akcję Kooperację dla ROCKWOOL odpowiedzialna jest agencja Albedo Marketing. Więcej o tegorocznej edycji akcji można dowiedzieć się na stronie www.kooperacjarockwool.pl.

Źródło i grafika: ROCKWOOL

CZYTAJ WIĘCEJ

Proekologiczne technologie Rockwool
Szóste paliwo - kampania społeczna ROCKWOOL Polska
Pokoloruj swój dom. Nowe narzędzie Rockwool
Kalkulator Rockwool wyliczy koszty docieplenia
Rockwool Steprock HD4F - zadbaj o ciszę w mieszkaniu
Więcej niż skała - kampania wizerunkowa Rockwool
Dlaczego warto wybrać skalną węłnę Rockwool?
ROCKWOOL. Nowości produktowe, które ciepło powitasz
Akcja Kooperacja ROCKWOOL
ROCKWOOL ECOROCK FF - systemowo o ciepłych fasadach
Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL
ROCKWOOL RoadShow - cenną wiedzę dostajesz gratis
ROCKWOOL Polska - XX lat w faktach i liczbach
Rockwool Fasrock LL - niepalna termoizolacja zewnętrzna
Konkurs Rockwool - "Fasady bez ograniczeń" rozstrzygnięty!



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej