Strona główna | AktualnościWięcej niż skała - kampania wizerunkowa Rockwool

Więcej niż skała - kampania wizerunkowa Rockwool

Strażak, muzyk, architekt i doradca finansowy - to czterej bohaterowie kampanii wizerunkowej Więcej niż skała, którzy opowiadają, dlaczego warto wybrać skalną wełnę Rockwool. To kampania, w której skupiamy się na oczekiwaniach i potrzebach klientów oraz na emocjach z tym związanych, a nie na parametrach technicznych naszych produktów. Prezentujemy cztery wyjątkowe korzyści, wynikające z tego, że wełna Rockwool wytwarzana jest ze skały: bezpieczeństwo pożarowe, komfort akustyczny, ochronę środowiska i pewną inwestycję.

Więcej niż skała to kampania wizerunkowa firmy Rockwool skierowana do wszystkich tych, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i komfort, a dom to dla nich trwała inwestycja na lata. Kampania ma zasięg globalny i jest prowadzona równolegle w wielu krajach Europy Zachodniej i Środkowej.

Kampania w Polsce została poprzedzona akcją teaserową, która obejmowała emisję spotów radiowych w rozgłośniach na terenie całego kraju. Łącznie, w radio pojawiło się ponad 1300 emisji materiałów. Oprócz wykorzystania standardowych kanałów komunikacyjnych pod postacią reklam prasowych oraz internetowych bannerów, Rockwool postawił także na nowatorskie rozwiązania promocyjne. Aurasma - odmiana interaktywnego przekazu reklamowego, po zeskanowaniu reklamy prasowej za pomocą smartfonu czy tabletu, ożywa pod postacią filmu opowiadającego o akcji więcej niż skała.

Podstawowym medium kampanii jest strona internetowa wiecejnizskala.pl, pełna aplikacji i filmów , w których zwykli ludzie opowiadają o swoich doświadczeniach z izolacją ze skalnej wełny mineralnej. Poruszając wątek unikalnych korzyści, tj: bezpieczeństwa pożarowego, komfortu akustycznego, ochrony środowiska i pewnej inwestycji, użytkownicy pokazują, jakie korzyści przynosi racjonalne i odpowiedzialne gospodarowanie energią.

Dla twórców projektu bardzo ważne było, by wypracować wspólną koncepcję kampanii, która może być używana w podobnym formacie na wielu rynkach. - Planujemy uruchomić kampanię również w pozostałych krajach, za które odpowiada Rockwool Polska, tj. w Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie, Estonii i na Węgrzech. Ta kampania pomoże nam zbudować spójny, globalny, a więc znacznie silniejszy  wizerunek i obraz korzyści jakie daje skalna wełna mineralna. W mojej opinii jest to jedno z najlepszych narzędzi i sposobów realizacji naszej globalnej strategii biznesowej - wyjaśnia Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.

Koncepcja kampanii oparta jest między innymi na wynikach przeprowadzonych badań, które wykazują niedostateczną świadomość roli, jaką pełni izolacja w budynkach. Oprócz izolacyjności cieplnej przemyślany wybór niesie za sobą dodatkowe korzyści, od których często zależy nasze bezpieczeństwo oraz komfort codziennego życia.

Źródło i zdjęcie: Rockwool

CZYTAJ WIĘCEJ

Rockwool organizuje konkurs dla architektów i projektantów
Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL RoadShow 2013
Akcja Kooperacja ROCKWOOL
ROCKWOOL ECOROCK FF - systemowo o ciepłych fasadach
Trwa kampania "Szóste paliwo"
Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL
Akcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej