Strona główna | AktualnościB.M. Polska gościła dystrybutorów

B.M. Polska gościła dystrybutorów

W dniach 16-18 października br. w Warszawie odbył się zjazd partnerów handlowych firmy B.M.

Już po raz ósmy odbyło się doroczne spotkanie dystrybutorów B.M. Polska. W tym roku impreza połączona została z oficjalną prezentacją nowej siedziby firmy

Fot. B.M. Polska


W dniach 16-18 października br. w Warszawie odbył się zjazd partnerów handlowych firmy B.M. Polska, wyłącznego importera produktów marek Benjamin Moore, Bioni CS, Texturline, Candis i Rival. Podczas spotkania zaprezentowane zostały nowości produktowe oraz przyszłoroczne plany firmy. W spotkaniu uczestniczyło ok. 25 dystrybutorów z całego kraju.

Pierwszego dnia uczestnicy zaproszeni zostali na spektakl „Upiór w operze” w Teatrze Muzycznym „Roma”. Drugiego dnia rozpoczęła się część oficjalna zjazdu. W nowej siedzibie gości powitał Jerzy Bylica – członek zarządu B.M. Polska. Następnie w rolę prelegenta wcielił się Artur Nowak – dyrektor marketingu, który przedstawił koncepcję działań marketingowych i PR firmy na 2009 rok oraz przybliżył zgromadzonym ofertę niemieckiej firmy Bioni CS – producenta inteligentnych powłok malarskich wykorzystujących nanotechnologię.

Końcowym punktem były zawody gokartowe dla uczestników zjazdu, które odbyły się na torze Imola w Piasecznie. Zwycięzcy otrzymali z rąk członków zarządu B.M. Polska pamiątkowe puchary.

Źródło: Tynki, nr 1 (1) 2008
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej