Benjamin Moore zmienia sposób patrzenia na farby
W dziejach rozwoju każdej kategorii produktowej możemy wskazać lidera, który wyznacza trendy i wprowadza niekonwencjonalne rozwiązania wytyczając nowe kierunki rozwoju dla całej branży. Amerykańska marka Benjamin Moore w swojej kampanii reklamowej "Change The Way You Look At Paint” na rok 2016/2017 zmienia całkowicie sposób postrzegania farby.
Od początku istnienia, marce Benjamin Moore przyświeca hasło "Żadnych kompromisów". Benjamin i Robert Moore już w 1883 roku udowodnili, że jakość jest jedyną pewną wartością w świecie biznesu. Gdy w pożarze, który zaledwie rok po otwarciu doszczętnie strawił ich firmę na Brooklynie, stracili cały swój dobytek, nawet przez chwilę nie pomyśleli o możliwości obniżenia standardów celem nadrobienia poniesionych strat.
W założeniach nowej kampanii reklamowej znalazły również swoje odzwierciedlenie trzy główne zasady wyznaczone przez założyciela firmy, Benjamina Moore: "Intelligence, Industry, Integrity" (które odczytujemy jako: tworzenie rozwiązań na miarę oczekiwań, wykorzystywanie zdobyczy nauki dla rozwoju oraz uczciwość). W oparciu o te trzy najważniejsze filary działalności marki, które zostały przedstawione w jej logotypie, bracia zbudowali prawdziwe imperium - koncern, który do dziś pozostaje synonimem klasy, elegancji i zaufania.
Miejsce, w którym przeszłość spotyka przyszłość - laboratorium
Jedną z niewielu rzeczy, których nie można kupić jest doświadczenie. 133 lata eksperymentów, poszukiwania najlepszych (często egzotycznych) składników, nieustannego udoskonalania receptur oraz własna produkcja dwóch najważniejszych komponentów farb (żywic i kolorantów), zaowocowały opracowaniem przełomowych technologii, niedostępnych dla innych producentów.
Pierwsza farba ceramiczna, mikrokapsułki z pigmentem w technologii ColorLock® Technology, "farba-przebiśnieg Zero LZO", bezpieczne srebro aprobowane przez EPA, czy innowacyjny system barwienia GENNEX® Platform z kolorantami pozbawionymi lotnych związków organicznych to tylko niektóre z osiągnięć.
Wykorzystując najnowocześniejsze, opatentowane rozwiązania spełniamy marzenia Naszych Klientów. Wpływamy na ich emocje, nastrój i uczucia. Każdy produkt, który opuszcza fabryki koncernu Benjamin Moore & Co., zaczyna się od człowieka; od analizy jego potrzeb, wymagań i oczekiwań. Firma dba nie tylko o piękne kolory i estetykę wnętrz. Troszczy się także o higienę i ludzkie zdrowie, równocześnie dbając o czystość środowiska. Pomaga astmatykom i alergikom w ich codziennych zmaganiach. Przykłada wielką wagę do właściwości aplikacyjnych farb, by ich stosowanie było przyjemnością, a malowanie czynnością, do której powraca się z utęsknieniem.
Źródło i zdjęcie: Benjamin Moore
CZYTAJ WIĘCEJ
Kolejny raz Benjamin Moore wygrał w badaniu satysfakcji Klientów
Ulubione farby klientów Benjamin Moore Polska w formule ZERO LZO
Wiosenna "Aura" z produktami marki Benjamin Moore
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia