Strona główna | AktualnościBenjamin Moore zmienia sposób patrzenia na farby

Benjamin Moore zmienia sposób patrzenia na farby

W dziejach rozwoju każdej kategorii produktowej możemy wskazać lidera, który wyznacza trendy i wprowadza niekonwencjonalne rozwiązania wytyczając nowe kierunki rozwoju dla całej branży. Amerykańska marka Benjamin Moore w swojej kampanii reklamowej "Change The Way You Look At Paint” na rok 2016/2017 zmienia całkowicie sposób postrzegania farby.

Od początku istnienia, marce Benjamin Moore przyświeca hasło "Żadnych kompromisów". Benjamin i Robert Moore już w 1883 roku udowodnili, że jakość jest jedyną pewną wartością w świecie biznesu. Gdy w pożarze, który zaledwie rok po otwarciu doszczętnie strawił ich firmę na Brooklynie, stracili cały swój dobytek, nawet przez chwilę nie pomyśleli o możliwości obniżenia standardów celem nadrobienia poniesionych strat.

W założeniach nowej kampanii reklamowej znalazły również swoje odzwierciedlenie trzy główne zasady wyznaczone przez założyciela firmy, Benjamina Moore: "Intelligence, Industry, Integrity" (które odczytujemy jako: tworzenie rozwiązań na miarę oczekiwań, wykorzystywanie zdobyczy nauki dla rozwoju oraz uczciwość). W oparciu o te trzy najważniejsze filary działalności marki, które zostały przedstawione w jej logotypie, bracia zbudowali prawdziwe imperium - koncern, który do dziś pozostaje synonimem klasy, elegancji  i zaufania.

Miejsce, w którym przeszłość spotyka przyszłość - laboratorium

Jedną z niewielu rzeczy, których nie można kupić jest doświadczenie. 133 lata eksperymentów, poszukiwania najlepszych (często egzotycznych) składników, nieustannego udoskonalania receptur oraz własna produkcja dwóch najważniejszych komponentów farb (żywic i kolorantów), zaowocowały opracowaniem przełomowych technologii, niedostępnych dla innych producentów.

Pierwsza farba ceramiczna, mikrokapsułki z pigmentem w technologii ColorLock® Technology, "farba-przebiśnieg Zero LZO", bezpieczne srebro aprobowane przez EPA, czy innowacyjny system barwienia GENNEX® Platform z kolorantami pozbawionymi lotnych związków organicznych to tylko niektóre z osiągnięć.  

Wykorzystując najnowocześniejsze, opatentowane rozwiązania spełniamy marzenia Naszych Klientów. Wpływamy na ich emocje, nastrój i uczucia. Każdy produkt, który opuszcza fabryki koncernu Benjamin Moore & Co., zaczyna się od człowieka; od analizy jego potrzeb, wymagań i oczekiwań. Firma dba nie tylko o piękne kolory i estetykę wnętrz. Troszczy się także o higienę i ludzkie zdrowie, równocześnie dbając o czystość środowiska. Pomaga astmatykom i alergikom w ich codziennych zmaganiach. Przykłada wielką wagę do właściwości aplikacyjnych farb, by ich stosowanie było przyjemnością, a malowanie czynnością, do której powraca się z utęsknieniem.

Źródło i zdjęcie: Benjamin Moore

CZYTAJ WIĘCEJ

Kolejny raz Benjamin Moore wygrał w badaniu satysfakcji Klientów
Ulubione farby klientów Benjamin Moore Polska w formule ZERO LZO
Wiosenna "Aura" z produktami marki Benjamin Moore



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej