Strona główna | AktualnościKreisel rozpoznawalną piłkarską marką

Kreisel rozpoznawalną piłkarską marką

Kreisel Technika Budowlana znalazł się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych sponsorów reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Kreisel Technika Budowlana znalazł się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych sponsorów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Na firmę wskazał co piąty ankietowany w badaniu Futbol.Barometr przeprowadzonego przez Pentagon Research.

Kreisel Technika Budowlana związany jest z piłkarską reprezentacją od 2000 roku, czyli od przygotowań do Mistrzostw Świata w Korei i Japonii. Jest więc „najstarszym” sponsorem reprezentacji. Od tego czasu logotyp firmy pojawia się w czasie meczy na nośnikach reklamowych na terenie i wokół stadionu. Plany przedsiębiorstwa przewidują kontynuowanie sponsoringu reprezentacji do 2010 roku, choć przedstawiciele firmy zdradzają, że zamierzają realizować go do 2014 roku, łącznie z Euro 2012 w Polsce.

W zestawieniu najbardziej rozpoznawalnych sponsorów Kreisel znalazł się na piątym miejscu. Wskazało go 18% respondentów. Na czele rankingu znalazła się Telekomunikacja Polska, browary Tyskie oraz marka Puma. Badanie przeprowadzone zostało w dniach od 3 do 5 października 2008 r. na próbie 731 osób.

Źródło: Tynki, nr 1 (2) 2009
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej