Strona główna | AktualnościŁódź Design Festival - podsumowanie wg marki Tikkurila

Łódź Design Festival - podsumowanie wg marki Tikkurila

Marka Tikkurila była jednym z partnerów zakończonej właśnie, siódmej edycji Łódź Design Festival. W Strefie dla Projektanta Tikkurila prezentowała narzędzia i rozwiązania przydatne w pracy projektanta i architekta, z kolei dla najmłodszych gości festiwalu zorganizowała konkurs plastyczny pod hasłem "Mój Eco-kolorowy dom".

Tikkurila - Strefa dla Projektanta

Łódź Design Festival to najważniejsze obecnie w Polsce wydarzenie o randze międzynarodowej, związane z projektowaniem. Festiwal co roku odwiedzają osoby zawodowo zajmujące się szeroko rozumianym designem, jak również zainteresowani tą tematyką pasjonaci-amatorzy. Marka Tikkurila obecna była w stworzonej z myślą o środowisku zawodowców Strefie dla Projektanta, jak również przygotowała specjalną propozycję dla odwiedzających festiwal dzieci.

Na stoisku marki w Strefie dla Projektanta, Doradcy Technologiczni Tikkurila udzielali specjalistycznych porad, dotyczących ochrony i dekoracji powierzchni. Podczas przeprowadzonych warsztatów, projektanci i architekci mieli możliwość zapoznania się z praktycznym wymiarem funkcjonowania narzędzi wspomagających projektowanie kolorystyczne, czyli Bibliotek Kolorów Tikkurila oraz programu Tikkurila Colours.

"Taka bezpośrednia, praktyczna prezentacja stworzonych przez Tikkurila narzędzi dla profesjonalistów, pozwala nie tylko pokazać zasady ich działania, ale też w pełni ukazuje łatwość ich obsługi oraz uwidacznia, jak dużym wsparciem mogą być dla architektów - zarówno na etapie projektowania, jak i realizacji inwestycji" - mówi Ryszard Frycowski, Kierownik Działu Wsparcia Technologiczno - Szkoleniowego Tikkurila. Przy stoisku Tikkurila na Łódź Design Festival prowadzony był również instruktaż wykonania efektów dekoracyjnych z użyciem produktów z serii Be Special Decor.

Duże zainteresowanie najmłodszych gości budził zorganizowany przez Tikkurila konkurs plastyczny pod hasłem „Mój Eco-kolorowy dom”. Prace, powstałe w ramach konkursu, pokazały kreatywne i bardzo szerokie dziecięce spojrzenie na ekologię. Chętnie wykorzystywaną przez dzieci atrakcją była też ściana pomalowana farbą tablicową Tikkurila Blackboard Paint.

Źródło i zdjęcia: Tikkurila

CZYTAJ WIĘCEJ

Zatrzymaj lato - słoneczne i energetyzujące aranżacje Tikkurila
Biblioteki kolorów Tikkurila na portalu Archispace
Złoty Laur Konsumenta 2012 dla marki Tikkurila
Ornamenty ścienne z farbami Tikkurila
Tikkurila Pure White
Aranżacja kuchni wg marki Tikkurila
Szablony malarskie - ścienne dekoracje Tikkurila
Certyfikat Ecolabel dla farb Tikkurila Optiva
Żółcienie z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Ekotrendy - kolekcja odcieni z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Aranżacje pokojów dziecięcych z Tikkurila Optiva
Tikkurila zdobywcą Brązowej Budowlanej Marki Roku 2013
Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji
Kolekcja czerwieni z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Niebieskie tonacje z Katalogu Inspiracji Tikkurila
Farby Tikkurila Finngard Nanoprimer i Finngard Nanoclear - nanotechnologiczne zabezpieczenie elewacji
Nostalgiczne beże i brązy z kolekcji farb Tikkurila Optiva
Paleta farb off white z kolekcji Tikkurila Optiva - łagodna elegancja
Farby Tikkurila w strefie Business Executive Lounge na lotnisku Poznań-Ławica
Laur Konsumenta - Lider Dekady dla marki Tikkurila



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej