Strona główna | AktualnościNowe szaty Jedynki

Nowe szaty Jedynki

Marka Jedynka istnieje na polskim rynku od 1999 roku. Początkowo ofertę stanowił jeden produkt, Jedynka Śnieżnobiała, do którego niebawem dołączyła cała rodzina farb.
Jedynka Śnieżnobiała w nowej szacie graficznej
Fot. Tikkurila Polska

Wyrazem rozwoju marki jest przede wszystkim „odświeżenie” granatowego logo. Zmianie uległ zarówno kolor tła, który nabrał żywej niebieskiej barwy, jak i sam logotyp. Dzięki zastosowaniu ciekawego i nietypowego fontu, uzyskano efekt nowoczesności i oryginalności.

Metamorfozę przeszły także opakowania produktów. Ich szata graficzna została zaprojektowana wg zasady „potrójnego P”, wyrażającej prostotę, przejrzystość, a przede wszystkim praktyczność zastosowanych rozwiązań.

Na opakowaniach znajduje się zestaw unikatowych cech każdego produktu, dzięki któremu szybko zapoznamy się z podstawową funkcjonalnością farby. Dodatkowo, opakowania zawierają krótki instruktaż stosowania.

Zmiany zaszły również w ramach portfolio produktów marki Jedynka. W wyniku wprowadzenia nowych produktów oraz zastąpienia kilku dotychczasowych udoskonalonymi odpowiednikami, oferta marki stanowi teraz kompletną całość.

Źródło: Tynki, nr 4 (5) 2009

CZYTAJ WIĘCEJ

Letnie odcienie w kolekcji farb Jedynka(R) Ogród Barw
Łatwe malowanie ścian i sufitów - poradnik Jedynki(R)



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej