Strona główna | AktualnościPrzystępnie i rzetelnie o styropianie - STYROPIAN.men, edycja 2020

Przystępnie i rzetelnie o styropianie - STYROPIAN.men, edycja 2020

Ruszyła kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) - STYROPIAN.men. Celem tegorocznej, trzeciej edycji jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie. Do dotychczasowych Gwiazd Termoizolacji, Styropianów Białego, Szarego, Twardego i Wodoodpornego, dołączył nowy, systemowy kolega - Styropian w ETICS.

Postaci STYROPIAN.men, symbolizujące różne odmiany i aplikacje styropianu, po raz kolejny przystępnie podsumowują najważniejsze cechy dobrej termoizolacji i obalają budowlane mity. W obecnej edycji Styropian Twardy potwierdza swoją trwałość i odporność na eksploatację na dachach płaskich, a Styropian Biały i Szary - łatwość instalacji i bezpieczeństwo dla zdrowia wykonawców i użytkowników. Styropian w ETICS, nowy bohater kampanii, wskazuje, jak istotne jest stosowanie kompletnych systemów ociepleń oraz obala pożarowe mity.


"STYROPIAN.men to akcja edukacyjna skierowana przede wszystkim do inwestorów. Z perspektywy rynku jest to co roku nowa grupa ludzi szukających informacji i budujących nie tylko swoje domy, ale również swoje opinie i przekonania w tym obszarze. Budownictwo jest branżą, w której wybory konsumentów mają zdecydowanie długoterminowe skutki. Dlatego założeniem tegorocznej kampanii jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie. Mamy ten komfort, że o ociepleniach, w każdym aspekcie, możemy mówić nie z perspektywy domniemań i założeń, a w oparciu o ponad pół wieku doświadczeń i faktów. Dla konsumentów to dziesięciolecia korzyści: ciepła i bezpieczeństwa, oszczędności i zdrowia" - podkreśla prezes PSPS Kamil Kiejna.

Materiały informacyjne kampanii STYROPIAN.men, w tym nowe filmy edukacyjne, dostępne są na stronie http://styropian.men/ oraz w mediach społecznościowych:

Facebook: https://www.facebook.com/styropian.men/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1ygeJtBRWn1E7wMjTOS8UQ/feed

Źródło i zdjęcia: PSPS
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej