Strona główna | AktualnościSelena z wystąpieniem podczas spotkania Europejskich Organizacji Promocji Handlu

Selena z wystąpieniem podczas spotkania Europejskich Organizacji Promocji Handlu

W dniach 18 - 20 października w Warszawie odbyło się 58. spotkanie Europejskich Organizacji Promocji Handlu (ETPO). Tematem spotkania było budowanie i efektywne wykorzystywanie sieci kontaktów biznesowych w promocji handlu zagranicznego. W spotkaniu uczestniczyło niemal 60 przedstawicieli z różnych krajów. O ekspansji zagranicznej Seleny oraz współpracy firmy z organizacjami wspierającymi działalność polskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej opowiadała Ewa Ostaszewska - Brand & Marketing Communications Manager Selena FM S.A.

Gospodarzami tegorocznego spotkania ETPO, którego celem jest m.in. wymiana dobrych praktyk oraz inspirowanie do dalszego usprawnienia działalności na rzecz rozwoju i promocji handlu międzynarodowego, była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu. W pierwszym panelu merytorycznym dotyczącym budowania i efektywnego wykorzystywania sieci kontaktów biznesowych w promocji handlu zagranicznego, oprócz wystąpienia dotyczącego Grupy Selena, można było usłyszeć również Profesora Janusza C. Szajnę (założyciela i prezesa Digital Technology Poland) oraz Jacka Hanke (prezesa Core Design).

"Selena dostarcza swoje produkty na rynki ponad 70 krajów świata - w 2016 roku udział eksportu w przychodach Grupy wyniósł 72%. Jesteśmy też trzecim na świecie producentem pian poliuretanowych. Naszą strategią jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań i systemów dedykowanych do różnych segmentów rynku budowlanego. Wiele naszych produktów jest dostosowywanych do specyfiki lokalnych rynków; oferujemy również unikatowe technologie, jak pianokleje czy wysokorefleksyjna powłoka dekarska COOL-R. Naszą pozycję na rynkach międzynarodowych budujemy nie tylko w oparciu o nowe rozwiązania i przewagi produktowe, lecz także dzięki bliskim relacjom z partnerami handlowymi i użytkownikami naszych produktów. Nawet w dobie digitalizacji nic nie zastąpi osobistych relacji i rozmowy "face to face”. Z doświadczenia wiemy, że wsparcie organizacji promocji handlu jest bardzo istotne dla nawiązania kontaktów biznesowych i budowania wiarygodności firmy na nowych rynkach. Ich pomoc jest szczególnie cenna dla małych i średnich przedsiębiorstw rozpoczynających działalność na arenie międzynarodowej." - mówi Ewa Ostaszewska Brand & Marketing Communications Manager, Selena FM S.A.

Podczas prezentacji Ewa Ostaszewska przedstawiła wyniki biznesowe oraz założenia stojące u podstaw rozwoju i ekspansji międzynarodowej Grupy Selena na przestrzeni ostatnich lat. Następnie omówiła przykłady działań wspierających działalność eksportową, takich jak uczestnictwo w targach branżowych, misjach gospodarczych, konferencjach i wydarzeniach z udziałem przedstawicieli administracji państwowej. Kończąc wystąpienie - podkreśliła również wagę wsparcia ze strony organizacji promocji handlu.

Źródło i zdjęcie: Selena

CZYTAJ WIĘCEJ

Grupa Selena tworzy nowe technologie dla Unii Europejskiej
Prezydent Andrzej Duda w najnowocześniejszej fabryce Selena Insulations w Kazachstanie
Grupa Selena: rekordowe przychody na 25-lecie spółki
Grupa Selena: 891 mln zł przychodów po trzech kwartałach 2017
Grupa Selena inwestuje w nowe technologie w segmencie ceramiki i ociepleń



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej