Strona główna | AktualnościSelena z wystąpieniem podczas spotkania Europejskich Organizacji Promocji Handlu

Selena z wystąpieniem podczas spotkania Europejskich Organizacji Promocji Handlu

W dniach 18 - 20 października w Warszawie odbyło się 58. spotkanie Europejskich Organizacji Promocji Handlu (ETPO). Tematem spotkania było budowanie i efektywne wykorzystywanie sieci kontaktów biznesowych w promocji handlu zagranicznego. W spotkaniu uczestniczyło niemal 60 przedstawicieli z różnych krajów. O ekspansji zagranicznej Seleny oraz współpracy firmy z organizacjami wspierającymi działalność polskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej opowiadała Ewa Ostaszewska - Brand & Marketing Communications Manager Selena FM S.A.

Gospodarzami tegorocznego spotkania ETPO, którego celem jest m.in. wymiana dobrych praktyk oraz inspirowanie do dalszego usprawnienia działalności na rzecz rozwoju i promocji handlu międzynarodowego, była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu. W pierwszym panelu merytorycznym dotyczącym budowania i efektywnego wykorzystywania sieci kontaktów biznesowych w promocji handlu zagranicznego, oprócz wystąpienia dotyczącego Grupy Selena, można było usłyszeć również Profesora Janusza C. Szajnę (założyciela i prezesa Digital Technology Poland) oraz Jacka Hanke (prezesa Core Design).

"Selena dostarcza swoje produkty na rynki ponad 70 krajów świata - w 2016 roku udział eksportu w przychodach Grupy wyniósł 72%. Jesteśmy też trzecim na świecie producentem pian poliuretanowych. Naszą strategią jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań i systemów dedykowanych do różnych segmentów rynku budowlanego. Wiele naszych produktów jest dostosowywanych do specyfiki lokalnych rynków; oferujemy również unikatowe technologie, jak pianokleje czy wysokorefleksyjna powłoka dekarska COOL-R. Naszą pozycję na rynkach międzynarodowych budujemy nie tylko w oparciu o nowe rozwiązania i przewagi produktowe, lecz także dzięki bliskim relacjom z partnerami handlowymi i użytkownikami naszych produktów. Nawet w dobie digitalizacji nic nie zastąpi osobistych relacji i rozmowy "face to face”. Z doświadczenia wiemy, że wsparcie organizacji promocji handlu jest bardzo istotne dla nawiązania kontaktów biznesowych i budowania wiarygodności firmy na nowych rynkach. Ich pomoc jest szczególnie cenna dla małych i średnich przedsiębiorstw rozpoczynających działalność na arenie międzynarodowej." - mówi Ewa Ostaszewska Brand & Marketing Communications Manager, Selena FM S.A.

Podczas prezentacji Ewa Ostaszewska przedstawiła wyniki biznesowe oraz założenia stojące u podstaw rozwoju i ekspansji międzynarodowej Grupy Selena na przestrzeni ostatnich lat. Następnie omówiła przykłady działań wspierających działalność eksportową, takich jak uczestnictwo w targach branżowych, misjach gospodarczych, konferencjach i wydarzeniach z udziałem przedstawicieli administracji państwowej. Kończąc wystąpienie - podkreśliła również wagę wsparcia ze strony organizacji promocji handlu.

Źródło i zdjęcie: Selena

CZYTAJ WIĘCEJ

Grupa Selena tworzy nowe technologie dla Unii Europejskiej
Prezydent Andrzej Duda w najnowocześniejszej fabryce Selena Insulations w Kazachstanie
Grupa Selena: rekordowe przychody na 25-lecie spółki
Grupa Selena: 891 mln zł przychodów po trzech kwartałach 2017
Grupa Selena inwestuje w nowe technologie w segmencie ceramiki i ociepleń



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
TEMAT MIESIĄCA
Dobry materiał izolacyjny? 5 pytań, na które wykonawca musi znać odpowiedź

Remont starego domu czy budowa nowego - w obu przypadkach niezbędna jest kompleksowa termomodernizacja. Wykonawca musi wówczas podjąć kilka kluczowych decyzji. Jaki materiał wybrać do ocieplenia? Kiedy przeprowadzić prace? Na co zwrócić szczególną uwagę? Podpowiadamy, które rozwiązania są najlepsze. Czytaj więcej