Strona główna | AktualnościSupermoce dla naszego domu? Ruszyła największa kampania w historii Rockwool Polska

Supermoce dla naszego domu? Ruszyła największa kampania w historii Rockwool Polska

Telewizja, radio, internet, prasa, media społecznościowe, reklama outdoorowa, promocje sprzedażowe. Rockwool, największy na rynku producent skalnej wełny mineralnej, przygotował kampanię, która w polskiej branży budowlanej powinna odbić się niemałym echem. O jakich supermocach dla naszych domów komunikuje marka?

Kompleksowe ocieplenie wizerunku

Bohaterką największej kampanii reklamowej w ponad dwudziestoletniej historii ROCKWOOL Polska jest Mila. Mila to mała dziewczynka, która wraz ze swoim tatą wskaże nam korzyści, jakie niesie zastosowanie skalnej wełny mineralnej podzas budowania bądź termomodernizowania domu. Kompleksowa kampania wizerunkowa przebiegnie wielotorowo. Zapoczątkuje ją tygodniowa (24.03 - 31.03) seria spotów w czołowych pasmach reklamowych największych kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematycznych (m.in. TVN24, Discovery Channel, National Geographic, BBC Knowledge, TV Puls).

Przez następne kilka miesięcy Milę usłyszymy także w radio, zobaczymy w prasie, internecie, social media (m.in. na oficjalnym fanpage facebookowym - Wybierz dobrze i na Youtube), na kanałach VOD i billboardach w całej Polsce. "To bezsprzecznie największa kampania w naszej historii, przy okazji także jedna z bardziej nowatorskich na samym rynku mediowym - nikt z polskiej branży budowlanej nie komunikował bowiem do tej pory o materiałach izolacyjnych na taką skalę. A temat jest co najmniej wart uwagi. W zwrocie "dom jednorodzinny" podkreślam cząstkę "rodzinny". Niepalna wełna mineralna zapewnia bezpieczeństwo, izolację akustyczną, trwałość oraz niższe rachunki za ogrzewanie. A dla każdego, kto buduje lub przymierza się do budowy domu, są to kwestie istotne" - kulisy kampanii przedstawia Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu w ROCKWOOL Polska.

Wełna na poddasze i szafy będą wasze!


Launchowi kampanii towarzyszą ciekawe z punktu widzenia inwestora promocje sprzedażowe, które potrwają aż do 10 października. Klienci indywidualni, którzy nabędą objęte promocją produkty ROCKWOOL do izolacji poddaszy, będą mogli liczyć na kupony rabatowe na szafy Komandor w wysokości 500 zł. W przypadku wskazanych produktów do ocieplania fasad, tynk mineralny do wykończenia elewacji otrzymają w cenie... jednej złotówki. Więcej szczegółów nt. promocji znaleźć można na oficjalnej stronie producenta: www.rockwool.pl/promocja


Źródło i zdjęcia: Rockwool

CZYTAJ WIĘCEJ

Rockwool Fasrock LL - niepalna termoizolacja zewnętrzna
Konkurs Rockwool - "Fasady bez ograniczeń" rozstrzygnięty!
Rockwool Polska: konkurs Multi EKO Dom zakończony!
Wiedza, certyfikaty i wsparcie marketingowe - Rockwool kompleksowo dla wykonawców
Nowe Warunki Techniczne - przymus czy przywilej? Wyjaśnia firma Rockwool
Grupa Rockwool rozszerza ofertę bezspoinowych systemów ociepleń ETICS
W poszukiwaniu Super Wykonawcy
Najlepsze ubranie dla domu? Wybierz wełnę Rockwool - odbierz tynk za złotówkę
Rockwool Polska: MEGA RoadShow znów wyrusza w trasę



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej