Sympatyczny Pan "Miwosz" izoluje dom wełną mineralną
Ruszyła kampania reklamowa MIWO - Stowarzyszenia Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej, która potrwa do końca 2019 roku. Działania reklamowe realizowane są przede wszystkim w kanałach internetowych: mediach społecznościowych, portalach budowlanych i innych mediach branżowych.
Kampania reklamowa MIWO ma charakter wizerunkowy i skupia się na promowaniu zalet wełny mineralnej, szklanej i skalnej oraz korzyści z jej stosowania w izolacji budynków.
"Izolacja przegród budynku, takich jak ściany i dachy to dla wielu z nas sprawa dość skomplikowana od strony technicznej. Jako inwestorzy musimy wybrać właściwą izolację, ale nie wszyscy wiemy jak to zrobić i jaka izolacja będzie najlepszym wyborem. Kampania reklamowa MIWO przedstawia różne aspekty techniczne, ale w sposób bardzo prosty i zrozumiały dla każdego inwestora indywidualnego" - mówi Jolanta Ciesielska, kierownik komunikacji MIWO.
Do promowania zalet wełny mineralnej została stworzona sympatyczna postać - pan Miwosz, który "był mądry" i do izolacji swojego domu wybrał wełnę mineralną i dzięki temu uzyskał komfort na długie lata i wiele korzyści, których nie zapewniają inne popularne materiały izolacyjne. Hasło przewodnie "Bądź mądry, do izolacji domu wybierz wełnę mineralną" towarzyszy wszystkim działaniom reklamowym kampanii.
"Branża izolacji w Polsce dynamicznie rośnie. Jest to związane z rozwojem rynku mieszkaniowego, a także rosnącą świadomością społeczeństwa na temat termomodernizacji budynków. Chcemy, by wełna mineralna zaistniała w świadomości odbiorców reklamy jako najlepszy materiał do izolacji budynków, gdyż jest to materiał sprawdzony od wielu lat, innowacyjny i łączący w sobie wiele zalet. Wełna mineralna zapewnia nie tylko bardzo dobrą izolacyjność termiczną, ale też znakomite właściwości pochłaniania dźwięków, niepalność i ognioodporność, wytrzymałość mechaniczną połączoną z naturalną sprężystością czy paroprzepuszczalność" - podkreśla Jolanta Ciesielska.
Stowarzyszenie MIWO działa od ponad 20 lat. Od początku swego istnienia prowadzi działania w celu budowania świadomości na temat izolacji budynków jako metody zwiększenia ich efektywności energetycznej. Działania te skierowane są zarówno do decydentów, jak i do szerszego audytorium.
Źródło i zdjęcie: MIWO
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia