Strona główna | AktualnościSympatyczny Pan "Miwosz" izoluje dom wełną mineralną

Sympatyczny Pan "Miwosz" izoluje dom wełną mineralną

Ruszyła kampania reklamowa MIWO - Stowarzyszenia Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej, która potrwa do końca 2019 roku. Działania reklamowe realizowane są przede wszystkim w kanałach internetowych: mediach społecznościowych, portalach budowlanych i innych mediach branżowych.

Kampania reklamowa MIWO ma charakter wizerunkowy i skupia się na promowaniu zalet wełny mineralnej, szklanej i skalnej oraz korzyści z jej stosowania w izolacji budynków.

"Izolacja przegród budynku, takich jak ściany i dachy to dla wielu z nas sprawa dość skomplikowana od strony technicznej. Jako inwestorzy musimy wybrać właściwą izolację, ale nie wszyscy wiemy jak to zrobić i jaka izolacja będzie najlepszym wyborem. Kampania reklamowa MIWO przedstawia różne aspekty techniczne, ale w sposób bardzo prosty i zrozumiały dla każdego inwestora indywidualnego" - mówi Jolanta Ciesielska, kierownik komunikacji MIWO.

Do promowania zalet wełny mineralnej została stworzona sympatyczna postać - pan Miwosz, który "był mądry" i do izolacji swojego domu wybrał wełnę mineralną i dzięki temu uzyskał komfort na długie lata i wiele korzyści, których nie zapewniają inne popularne materiały izolacyjne. Hasło przewodnie "Bądź mądry, do izolacji domu wybierz wełnę mineralną" towarzyszy wszystkim działaniom reklamowym kampanii.

"Branża izolacji w Polsce dynamicznie rośnie. Jest to związane z rozwojem rynku mieszkaniowego, a także rosnącą świadomością społeczeństwa na temat termomodernizacji budynków. Chcemy, by wełna mineralna zaistniała w świadomości odbiorców reklamy jako najlepszy materiał do izolacji budynków, gdyż jest to materiał sprawdzony od wielu lat, innowacyjny i łączący w sobie wiele zalet. Wełna mineralna zapewnia nie tylko bardzo dobrą izolacyjność termiczną, ale też znakomite właściwości pochłaniania dźwięków, niepalność i ognioodporność, wytrzymałość mechaniczną połączoną z naturalną sprężystością czy paroprzepuszczalność" - podkreśla Jolanta Ciesielska.

Stowarzyszenie MIWO działa od ponad 20 lat. Od początku swego istnienia prowadzi działania w celu budowania świadomości na temat izolacji budynków jako metody zwiększenia ich efektywności energetycznej. Działania te skierowane są zarówno do decydentów, jak i do szerszego audytorium.

Źródło i zdjęcie: MIWO
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej