Więcej niż skała - kampania wizerunkowa Rockwool
Strażak, muzyk, architekt i doradca finansowy - to czterej bohaterowie kampanii wizerunkowej Więcej niż skała, którzy opowiadają, dlaczego warto wybrać skalną wełnę Rockwool. To kampania, w której skupiamy się na oczekiwaniach i potrzebach klientów oraz na emocjach z tym związanych, a nie na parametrach technicznych naszych produktów. Prezentujemy cztery wyjątkowe korzyści, wynikające z tego, że wełna Rockwool wytwarzana jest ze skały: bezpieczeństwo pożarowe, komfort akustyczny, ochronę środowiska i pewną inwestycję.
Więcej niż skała to kampania wizerunkowa firmy Rockwool skierowana do wszystkich tych, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i komfort, a dom to dla nich trwała inwestycja na lata. Kampania ma zasięg globalny i jest prowadzona równolegle w wielu krajach Europy Zachodniej i Środkowej.
Kampania w Polsce została poprzedzona akcją teaserową, która obejmowała emisję spotów radiowych w rozgłośniach na terenie całego kraju. Łącznie, w radio pojawiło się ponad 1300 emisji materiałów. Oprócz wykorzystania standardowych kanałów komunikacyjnych pod postacią reklam prasowych oraz internetowych bannerów, Rockwool postawił także na nowatorskie rozwiązania promocyjne. Aurasma - odmiana interaktywnego przekazu reklamowego, po zeskanowaniu reklamy prasowej za pomocą smartfonu czy tabletu, ożywa pod postacią filmu opowiadającego o akcji więcej niż skała.
Podstawowym medium kampanii jest strona internetowa wiecejnizskala.pl, pełna aplikacji i filmów , w których zwykli ludzie opowiadają o swoich doświadczeniach z izolacją ze skalnej wełny mineralnej. Poruszając wątek unikalnych korzyści, tj: bezpieczeństwa pożarowego, komfortu akustycznego, ochrony środowiska i pewnej inwestycji, użytkownicy pokazują, jakie korzyści przynosi racjonalne i odpowiedzialne gospodarowanie energią.
Dla twórców projektu bardzo ważne było, by wypracować wspólną koncepcję kampanii, która może być używana w podobnym formacie na wielu rynkach. - Planujemy uruchomić kampanię również w pozostałych krajach, za które odpowiada Rockwool Polska, tj. w Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie, Estonii i na Węgrzech. Ta kampania pomoże nam zbudować spójny, globalny, a więc znacznie silniejszy wizerunek i obraz korzyści jakie daje skalna wełna mineralna. W mojej opinii jest to jedno z najlepszych narzędzi i sposobów realizacji naszej globalnej strategii biznesowej - wyjaśnia Łukasz Glapa, dyrektor marketingu ROCKWOOL Polska.
Koncepcja kampanii oparta jest między innymi na wynikach przeprowadzonych badań, które wykazują niedostateczną świadomość roli, jaką pełni izolacja w budynkach. Oprócz izolacyjności cieplnej przemyślany wybór niesie za sobą dodatkowe korzyści, od których często zależy nasze bezpieczeństwo oraz komfort codziennego życia.
Źródło i zdjęcie: Rockwool
CZYTAJ WIĘCEJ
Rockwool organizuje konkurs dla architektów i projektantów
Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL RoadShow 2013
Akcja Kooperacja ROCKWOOL
ROCKWOOL ECOROCK FF - systemowo o ciepłych fasadach
Trwa kampania "Szóste paliwo"
Statuetka Budowlanej Marki Roku 2013 dla ROCKWOOL
Akcja Kooperacja ROCKWOOL wyróżniona w konkursie Golden Arrow
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
B.M. Polska gościła dystrybutorów
Fasada roku 2008
Nowa fabryka firmy Kreisel
Przeprowadzka Knaufa
Nowa linia do produkcji skalnej wełny Rockwool
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej
RAPORTY I ZESTAWIENIA
Raport o budowie domów w Polsce. Jakie budują Polacy?
Wyniki najnowszego "Raportu o budowie domów w Polsce" przygotow...
Wykonywanie tynków specjalnych
Poradnik stanowi obudowę dydaktyczną programu jednostki moduł...
Raport specjalny: Ocieplenie domu
Zimowe miesiące to okres, w którym szczególnie docenimy dobrz...
Jakie są styropiany do ociepleń? Teoria, a praktyka
Wnikliwi inwestorzy często zadają pytanie, jaki styropian wybr...
Raport specjalny: Farby ścienne
Przemalowanie ścian na zupełnie nowy kolor to jeden z najprost...
Aktualna sytuacja i perspektywy branży budowlanej w Republice Kazachstanu
Opracowanie rynkowe sporządzone na zamówienie Wydziału Promoc...
Krucho z wiedzą wykonawców ociepleń o wymogach prawa budowlanego
Wyniki III fali badania TNS Pentor Poznań nt. rynku ociepleń w...
Więcej kleju w kleju? Negatywne wyniki. Nie tylko
7 próbek na 25 przebadanych klejów do styropianu nie spełnia ...
Jak brudzi się elewacja?
Materiałami najczęściej stosowanymi do wykonania wierzchniej ...
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Błędy w wykonawstwie prac ociepleniowych
Wskazówki dla wykonawców tynków maszynowych
Błędy wykonawcze tynków gipsowych
Tynki gipsowe - nowa jakość ścian i sufitów
Uwaga - czarny styropian!
Tynki maszynowe w okresie zimowym
Urządzenia do nakladania tynków
Szlachetna alternatywa
Nowoczesne tynkowanie
Wykonywanie tynków cienkowarstwowych
Ocieplanie wełną mineralną
Tynki cementowo-wapienne. Wykonanie i pielęgnacja
Ocieplanie ścian budynku z cegły
Przyczyny powstawania czarnych smug i przebarwień na powierzchni tynków gipsowych
Usuwanie wykwitów solnych z elewacji
Wysychanie tynków gipsowych
Inwazja kolorów
Błędy w ocieplaniu balkonów
Osuszanie z wilgoci technologicznej
Pielęgnacja i suszenie tynków gipsowych
JEGER - farby i efekty dekoracyjne do ścian
Eksploatacja maszyn tynkarskich
Polepszenie właściwości zapraw - recepty
Korozja biologiczna elewacji budynków
Tynki gliniane - trwałe i naturalne
Szkolenia dla branży tynkarskiej
Tynk dla wymagających inwestorów. Knauf MP 75L Diamant
Tapety z włókna szklanego
System urządzeń wspomagających pracę z płytami g-k
Idealnie gładka powierzchnia