Strona główna | RealizacjeAkcja ColorLove Przedszkole - Baumit pomaluje fasady wybranych przedszkoli

Akcja ColorLove Przedszkole - Baumit pomaluje fasady wybranych przedszkoli

Szczęście ma kolor czekolady, troska - brwę maminych oczu, a wspomnienia nasycone są morskim błękitem. Życie dziecka pełne jest przeróżnych odcieni, dzięki którym poznaje ono otaczający go świat.  Barwy wpływają na emocje, samopoczucie i zachowanie szkrabów. Z myślą o tym, aby dziecięcy świat nabrał barw firma Baumit - jeden z czołowych producentów materiałów budowlanych - zainicjował akcję, w której pomaluje fasady wybranych przedszkoli.

Do akcji "ColorLove Przedszkole" dołączyć mogą placówki z Krakowa i Trójmiasta, a także okolicznych powiatów. Aby znaleźć się na liście konkursowej wystarczy do 30 września 2015 roku wypełnić formularz dostępny  na stronie www.baumitstar.pl/przedszkole. Zweryfikowane przez organizatora konkursu zgłoszenia poddane zostaną ocenie internautów. W sieci znajdzie się także ranking prezentujący faworytów konkursu. Na wybrane przedszkola można głosować do 26 października 2015 roku. Kwalifikację do finału otrzyma 10 placówek w każdym z dwóch regionów które zbiorą największą liczbę głosów internautów. O ostatecznym zwycięstwie w każdym regionie zdecyduje powołane przez firmę Baumit Jury Konkursu. W ten sposób poznamy dwa przedszkola (po jednym w każdym regionie), które zyskają nową, kolorową fasadę.

Otoczenie ma znaczenie

Sposób aranżacji przestrzeni, w której od najmłodszych lat przebywają nasze pociechy, bez wątpienia wpływa na ich rozwój. Barwy sprzyjają atmosferze zabawy, radości, życzliwości i kreatywności, rozwijając przy tym wyobraźnię milusińskich. "Firma Baumit wierzy, że nie tylko dyrektorom przedszkoli, ale także całej społeczności  lokalnej zależy na dbałości o otaczający nas krajobraz. W przekonaniu tym utrwalił nas cykl imprez  edukacyjnych "Kolorowe Emocje", podczas których najmłodsi mogli pomalować specjalnie przygotowane makiety budynków oraz wielkoformatowe powierzchnie różnymi kolorami. Owocem tej zabawy było stworzenie wielu bajkowych miasteczek, a także największego obrazu świata, który został zlicytowany podczas jednego z finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcja "ColorLove Przedszkole" ma na stałe zmienić otoczenie, w którym przebywają dzieci. Mamy nadzieję, że dzięki temu najmłodsi z chęcią będą spędzali czas w przytulnych przedszkolach" - mówi Aleksandra Gilewska, Manager ds. Marketingu z firmy Baumit.

Firma Baumit od lat angażuje się w akcje społeczne skierowane do najmłodszych. Wydarzeniami cieszącymi się ogromną popularnością były imprezy, które krzewiły ducha sportowej rywalizacji wśród dzieci. Przykładem są Mini Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, w których Baumit wystąpił w roli sponsora turnieju. W zawodach wzięło udział niemal 4 tysiące dzieci. Miały one szansę rozegrania meczy na profesjonalnie przygotowanych boiskach i pod okiem zawodowych sędziów. Dobra zabawa na zielonych murawach obfitowała w medale i nagrody niespodzianki. Innym piłkarskim wydarzeniem, w które włączyła się firma Baumit, był konkurs Baumit Junior Soccer. Akcja skierowana była do najmłodszych piłkarzy (U10) a zwycięzcy etapów lokalnych mogli zawalczyć w międzynarodowym turnieju European Baumit Championship. Polscy trampkarze, którym udało się zająć wysokie 5. miejsce, rywalizowali z zawodnikami z Austrii, Włoch, Niemiec czy Chorwacji.

"ColorLove Przedszkole" - jak i wcześniejsze akcje organizowane przez firmę Baumit - to wyjątkowa inicjatywa i doskonały przykład na to, jak biznes może korzystnie wpływać na życie lokalnej społeczności. Ma ona na celu wprowadzenie przyjaznej i ciepłej atmosfery do przedszkoli, w których lwią część czasu spędzają najmłodsi. Dodatkowym założeniem konkursu jest poprawienie wizerunku całej okolicy, w której zlokalizowane są wygrane placówki. Do tegorocznej edycji firma Baumit serdecznie zaprasza przedszkola z Krakowa i Trójmiasta, które pragną wymalować uśmiechy na twarzach swoich podopiecznych, a także mieszkańców, którzy chcieliby mieć w swojej okolicy "ColorLove Przedszkole".

Źródło i zdjęcie: Baumit

CZYTAJ WIĘCEJ

Gładka strona elewacji - nowe możliwości tynku Baumit CreativTop
Nowa odsłona strony internetowej firmy Baumit
Elewacja z efektami specjalnymi - Baumit Design Life w nowej odsłonie
IX edycja konkursu Baumit Fasada Roku wystartowała
Zdrowe materiały, czyli jakie? Przełomowy projekt badawczy firmy Baumit
Europejska Fasada Roku - międzynarodowa odsłona konkursu firmy Baumit
Znamy wyniki konkursu ColorLove Przedszkole 2015



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej