Strona główna | AktualnościAkzoNobel Decorative Paints: rusza Operacja sufit

AkzoNobel Decorative Paints: rusza Operacja sufit

Operacja sufit to konkurs na projekt w salach pooperacyjnych w Centrum Zdrowia Dziecka. Zgłoszenia można nadsyłać od 14 czerwca 2013 r. Pod koniec lipca br. dwanaście sal szpitalnych zostanie odmalowanych na podstawie zwycięskich prac. W akcji mogą wziąć udział wszyscy - studenci, pasjonaci i profesjonalni graficy.
Pobyt dziecka w szpitalu jest zawsze trudnym przeżyciem dla niego i jego najbliższych. Strach, stres, niepokój. A także znudzenie i zmęczenie. To emocje, które towarzyszą dzieciom tuż po operacji. Co wtedy widzą? Lekarzy i pielęgniarki, którzy kompetentnie wykonują swoje zadanie i …sufit. Projektując obraz, można zmienić codzienność małych pacjentów.

Konkurs Operacja sufit przeznaczony jest dla wszystkich, którzy interesują się grafiką i chcą ubarwić los pacjentów z Centrum Zdrowia Dziecka. Wystarczy, że prześlą swoją propozycję projektu za pomocą formularza zgłoszeniowego na stronie http://millionyou.com/konkursy/Operacja_sufit,start.html.

Dwanaście najbardziej kolorowych projektów zostanie nagrodzonych, a następnie wykorzystanych do odnowienia pomieszczeń w warszawskim szpitalu. Wyboru zwycięskich prac dokona znakomite jury, składające się ze specjalistów z różnych branż, jak grafika, dziennikarstwo, fotografia, marketing.


Akcja ma charakter charytatywny. Pomysłodawcą Operacji sufit jest firma AkzoNobel, która przekaże farby do malowania pomieszczeń oraz ufunduje nagrody pieniężne dla nagrodzonych prac. Projekty zostaną wykonane farbami Sikkens Alpha SanoProtex przeznaczonymi do pomieszczeń służby zdrowia przez pracowników firmy oraz wolontariuszy. Partnerami akcji jest Good Looking Studio oraz platforma millionyou.com

"To nie pierwsza tego typu akcja organizowana przez naszą firmę" - mówi Janusz Naglik, Dyrektor Generalny AkzoNobel Decorative Paints w Polsce. "W lutym br. pracownicy firmy AkzoNobel odmienili otoczenie małych pacjentów warszawskiego Centrum Zdrowia Dziecka, tworząc barwne malowidła na ścianach o powierzchni blisko 1000 m2. Dodawanie kolorów do naszego otoczenia jest naczelną zasadą towarzyszącą wszystkim, podejmowanym przez naszych pracowników działaniom, a uśmiech dzieci najlepszą z możliwych nagród" - dodaje Janusz Naglik.

Harmonogram konkursu:
  • Start konkursu Operacja sufit  - 13 czerwca 2013 r.;
  • Termin nadsyłania projektów - 10 lipca 2013 r.;
  • Koniec I etapu konkursu - ogłoszenie nominacji - 14 lipca 2013 r.;
  • Obrady jury konkursu - od 10 lipca do 15 lipca 2013 r.;
  • Ogłoszenie wyników konkursu - 18 lipca 2013 r.;
  • Realizacja projektu - od 20 lipca 2013 r.
Więcej informacji na stronie: http://millionyou.com/konkursy/Operacja_sufit,start.html

Źródło i grafika: AkzoNobel Decorative Paints

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowa marka AkzoNobel
Produkty firmy AkzoNobel w Centrum Zdrowia Dziecka
Nobiles Pory Roku - farby do wnętrz
AkzoNobel: zbieranie projektów do "Operacji sufit" zakończone
AkzoNobel: znamy zwycięskie projekty Operacji sufit
Podsumowanie akcji "Operacja sufit" organizowanej przez firmę AkzoNobel



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej