Strona główna | AktualnościAkzoNobel: znamy zwycięskie projekty Operacji sufit

AkzoNobel: znamy zwycięskie projekty Operacji sufit

Po długich i burzliwych obradach udało się wyłonić dwanaście zwycięskich projektów w ramach Operacji sufit - kwiaty, żabki, las i jego zwierzęta, żyrafy oraz słonie to tylko niektóre z wzorów jakie pojawią się w lipcu i sierpniu 2013 r. na sufitach w salach pooperacyjnych w warszawskim szpitalu. Pierwsze malowanie już od najbliższego czwartku w Centrum Zdrowia Dziecka na oddziale OIT I.
Jury konkursu "Operacja sufit" miało wielki dylemat, jakie projekty wyróżnić z nadesłanych 560 prac. Ostatecznie udało się wskazać dwanaście najbardziej kolorowych pomysłów, które pozwolą odmienić życie małych pacjentów i pomóc w tak trudnych dla nich chwilach. Nad sprawnym malowaniem będzie czuwać ekipa z Good Looking Studio - partnera akcji.

"Bardzo dziękujemy za ogromne zainteresowanie naszą inicjatywą. Ilość prac i ich jakość przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania. Dobrze wiedzieć, że nie tylko nam zależy na poprawie losu chorych dzieci" - podkreśla Danuta Baprawska, PR Manager AkzoNobel.

Akcja ma charakter charytatywny. Pomysłodawcą konkursu "Operacja sufit" jest firma AkzoNobel, jeden z największych producentów farb i lakierów na świecie, którego misją jest dodawanie kolorów do życia ludzi. Firma przekaże farby do malowania pomieszczeń oraz ufunduje nagrody pieniężne dla nagrodzonych prac. Projekty zostaną wykonane farbami Sikkens Alpha SanoProtex, przeznaczonymi do pomieszczeń służby zdrowia, charakteryzującymi się właściwościami antybakteryjnymi. Do akcji włączą się również pracownicy firmy oraz wolontariusze, którzy wspólnie zrealizują zwycięskie projekty. Partnerami akcji jest Good Looking Studio oraz platforma millionyou.com

Pełna lista zwycięzców dostępna na stronie:

http://millionyou.com/konkursy/Operacja_sufit,wyniki.html

Harmonogram konkursu:
  • Start konkursu Operacja sufit  - 13 czerwca 2013 r.;
  • Termin nadsyłania projektów - 10 lipca 2013 r.;
  • Koniec I etapu konkursu - ogłoszenie nominacji - 14 lipca 2013 r.;
  • Obrady jury konkursu - od 10 lipca do 15 lipca 2013 r.;
  • Ogłoszenie wyników konkursu - 18 lipca 2013 r.;
  • Realizacja projektu - od 20 lipca 2013 r.
Źródło i grafika: AkzoNobel

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowa marka AkzoNobel
Produkty firmy AkzoNobel w Centrum Zdrowia Dziecka
AkzoNobel Decorative Paints: rusza Operacja sufit
AkzoNobel: zbieranie projektów do "Operacji sufit" zakończone
Podsumowanie akcji "Operacja sufit" organizowanej przez firmę AkzoNobel
800 litrów farby do odnowienia poczekalni w warszawskim Centrum Onkologii



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej