Strona główna | AktualnościDruga odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ(R) z M. Khalidovem

Druga odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ(R) z M. Khalidovem

17 czerwca 2013 r. rozpoczął się drugi etap trwającej od kwietnia kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem "W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!" w dalszym ciągu wspiera gwiazda sztuk walki MMA - Mamed Khalidov. Bazującą na wizerunku znanego sportowca kampanię można śledzić w telewizji, prasie i Internecie.
Kluczowym działaniem także teraz jest emisja spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Koncepcja nowego filmu promocyjnego nawiązuje do reklamy, która zapoczątkowała tegoroczną kampanię. Jego bohaterami są ekipa remontowa i Mamed Khalidov. Film przedstawia zabawny dialog fachowców zajmujących się gładzeniem ścian oraz efekt końcowy prac zaprezentowany mistrzowi MMA.

Druga odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ® nadal będzie wspomagana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi w prasie. Zaplanowano również kontynuację akcji promocyjnej w Internecie: kampanię bannerową, własny kanał YouTube, a także reklamy w wyszukiwarkach i na platformach VOD.

Nowoczesne gładzie szpachlowe ACRYL-PUTZ® cechuje wysoka jakość, łatwość aplikacji oraz uzyskany przy ich zastosowaniu efekt idealnie równych, białych powierzchni. Wizerunek Mameda Khalidova jest spójny ze strategią marki. Celem komunikacji jest wywołanie u klienta naturalnego skojarzenia z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem. Wszystkie te cechy charakteryzują markę Śnieżka ACRYL-PUTZ® - mistrza w gładzeniu.

Źródło i zdjęcie: Śnieżka

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowa szata graficzna marki ACRYL-PUTZ
Mamed Khalidov w kampanii Śnieżka ACRYL-PUTZ(R)
Śnieżka ogłasza wyniki za I półrocze 2013 r.
Idealnie gładkie ściany z Acryl-Putz(R) RG 21 Regular
Śnieżka podaje wyniki finansowe za trzy kwartały 2013 r.



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej