Strona główna | AktualnościŚnieżka ogłasza wyniki za I półrocze 2013 r.

Śnieżka ogłasza wyniki za I półrocze 2013 r.

FFiL Śnieżka SA opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2013 r. Dwa kwartały Spółka podsumowała wzrostem przychodów sprzedaży, które ukształtowały się na poziomie 300,7 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 104% w porównaniu do analogicznego okresu 2012 r.
W raportowanym okresie zysk operacyjny Grupy Kapitałowej, w której skład wchodzi: FFiL Śnieżka SA, Śnieżka Ukraina oraz Śnieżka Bel-Pol, osiągnął wartość 29,1 mln zł, a marża zysku operacyjnego ukształtowała się na poziomie 9,7% (rok wcześniej było to 10,2%). Zysk netto Śnieżki w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. wyniósł 21,6 mln zł.

W analizowanym okresie wartość sprzedaży w Polsce wzrosła o 1,5% w stosunku do I półrocza 2012 roku i wyniosła 192,5 mln zł. Grupa odnotowała także wzrost sprzedaży na Ukrainie (o 7,1%) i na Białorusi (o 21,6%) w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku.

Do najważniejszych działań marketingowych prowadzonych przez spółkę w I półroczu 2013 r. należą zakrojone na szeroką skalę kampanie reklamowe marek: Śnieżka Satynowa, Magnat Ceramic, ACRYL-PUTZ® i VIDARON. W lipcu 2013 r. Spółka wypłaciła rekordową w swojej historii dywidendę, w wysokości 2,5 zł na jedną akcję.

Źródło i grafika: FFiL Śnieżka SA

CZYTAJ WIĘCEJ

Śnieżka Liderem Nowych Technologii
Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek
Śnieżka Modern White - biel dla wymagających
Biostatyczna farba Śnieżka Kuchnia-łazienka BAZA
DuPont i Śnieżka przedłużają współpracę
Śnieżka Supermal Emalia Akrylowa
Odświeżona paleta farb Śnieżka Barwy Natury
Mamed Khalidov w kampanii Śnieżka ACRYL-PUTZ(R)
Farba Śnieżka Extra Fasadowa - trwała i estetyczna elewacja
Farba akrylowa do ścian i sufitów Śnieżka Zacieki-plamy
Druga odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ(R) z M. Khalidovem
Dziecięcy świat w kolorach - akcja społeczna Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej