Strona główna | AktualnościMamed Khalidov w kampanii Śnieżka ACRYL-PUTZ(R)

Mamed Khalidov w kampanii Śnieżka ACRYL-PUTZ(R)

W kwietniu 2013 r. wystartowała kampania reklamowa należącej do FFiL Śnieżka S.A. marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Działania pod hasłem "ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!" obejmują telewizję, prasę i Internet. Wspiera je gwiazda mieszanych sztuk walki MMA, mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej - Mamed Khalidov.

Najnowsza kampania gładzi szpachlowych ACRYL-PUTZ® bazuje na wizerunku znanego sportowca - Mameda Khalidova. Dzięki temu zostały podkreślone korzyści płynące z zastosowania nowoczesnego produktu: wysoka jakość, łatwość aplikacji gładzi oraz efekt - idealnie równe, białe powierzchnie. Spot telewizyjny pod hasłem "ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!" ma budować ekspercki obraz marki w swojej kategorii.

"Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie Mameda Khalidova w kampanię, ponieważ jego wizerunek jest spójny z opracowaną strategią działania dla produktów ACRYL-PUTZ®. Chcemy wywołać u klienta naturalne skojarzenie ACRYL-PUTZ® z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem" - podkreśla Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFIL Śnieżka S.A.

Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Kampania pod hasłem "ACRYL-PUTZ®. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!" będzie wspierana reklamami prasowymi oraz artykułami sponsorowanymi, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich i budowlanych. Działania w Internecie obejmą: dedykowany kanał YouTube, kampanię bannerową, reklamy w wyszukiwarkach oraz na platformach VOD. Dodatkowo pojawią się materiały POSM z wizerunkiem Mameda Khalidova.

Za opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ® odpowiada Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było przygotowanie działań ATL i BTL wyróżniających markę na tle konkurencji rynkowej oraz wspierających osiągnięcie jej celów.

Spot zobaczyć można pod adresem:
http://www.youtube.com/watch?v=LRYB_EhlIrk&feature=share&list=PLTNAnlm-eHrCs8onz_KsQ4l-lLMKVDz_f

Źródło i zdjęcie: FFiL Śnieżka S.A.

CZYTAJ WIĘCEJ

System Śnieżka ze styropianem
Śnieżka uhonorowana tytułem PremiumBrand
Śnieżka ogłasza wyniki za I półrocze 2012 roku
Śnieżka ponownie na Liście 2000
Śnieżka podaje wyniki finansowe za III kwartały 2012 roku
Śnieżka Liderem Nowych Technologii
Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek
Śnieżka Modern White - biel dla wymagających
Biostatyczna farba Śnieżka Kuchnia-łazienka BAZA
DuPont i Śnieżka przedłużają współpracę
Śnieżka Supermal Emalia Akrylowa
Odświeżona paleta farb Śnieżka Barwy Natury
Śnieżka podsumowuje pierwszy kwartał 2013 r.
Farba Śnieżka Extra Fasadowa - trwała i estetyczna elewacja
Rusza konkurs "Kolorowe boiska... czyli Szkolna Pierwsza Liga"
Wygraj w mistrzowskim konkursie Śnieżki
Druga odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ(R) z M. Khalidovem
Śnieżka ogłasza wyniki za I półrocze 2013 r.
Produkty Śnieżka Acryl-Putz(R) - jedyne na polskim rynku gładzie z certyfikatem Polskiej Normy



DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się
PREZENTACJA FIRM
Festool
TEMAT MIESIĄCA
Mamy 30 lat na modernizację wszystkich budynków. Czy Polska na tym skorzysta?

Zgodnie z założeniami nowej dyrektywy, państwa członkowskie UE muszą opracować długoterminową strategię renowacji budynków, zarówno publicznych jak i prywatnych. Plan jest taki, by do 2050 roku wszystkie budynki w Polsce były budynkami o niemal zerowym zużyciu energii (tzw. standard nZEB). Założone plany powinny zawierać także cele pośrednie, które zrealizujemy w latach 2030 i 2040. Czytaj więcej